Medlem
|
|
Reg.datum: May 2003
|
|
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
Jag vet inte riktigt vad du vill få ut av denna tråden men vill du ha lite kritik på din sida och kanske en förklarning till varför du får kängan så kommer en här:
Du har en reklamsite, den har knappt något content alls. Allt är reklam! Du har inte ens tagit dig tid till att info lite logotyper till företagen som du länkar till. Jag klickade runt lite i dina kategorier och allt jag kunde hitta var, reklam.
Om jag skulle ha administrerat en katalog så skulle jag tagit med sådana länkar som tillförde ett värde till katalogen. Alltså sådana sidor som hade vettig eller nyttig fakta. Just nu känns det väldigt svårt att motivera någon till att använda din sida. Vill man ha en massa reklam finns det bättre sidor att besöka och de lär säkert redan ligga i katalogerna (kanske tom katalogägarnas sådana sidor).
Vill du lyckas med din reklamsida så piffa upp layouten ett par steg och köp ett par inlänkar till siten, få upp sitens TR/PR och erbjud en backlink till katalogen så får du säkert din länk. Skriv lite vettigt innehåll, gör något eget - det behöver inte vara nytt och unikt bara något eget.
MVH
|