Visa ett inlägg
Oläst 2007-05-22, 13:50 #6
Macckes avatar
Maccke Maccke är inte uppkopplad
VIP
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 1 857
Maccke Maccke är inte uppkopplad
VIP
Macckes avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 1 857
Vi vårdar våra kunder på Eastpoint, annars hade vi inte haft över 60 000 kunder. Många har varit kunder i 2-3 år eller mer, inte sällan är dem kunder i mer än ett företag inom koncernen. På företaget jag jobbar, GetUpdated, så kontaktas kunderna minst en gång i månaden för att diskutera optimeringsmetoder, ventilera tankar och förslag på förbättringar som vi kan göra! För övrigt så besvaras nästan alltid e-post inom några timmar, annars finns det ju också telefon.

Men med en så stort företagsgrupp, ibland med ganska tekniska produkter, så blir det självklart så att det alltid finns några missnöjda kunder. Det kan t. ex bli missförstånd, ibland beroende på att vi inte varit tillräckligt tydliga kanske. Men det är något vi jobbar med hela tiden, att förbättra våra tjänster, produkter och kundvården så att kunderna inte kan missförstå vad vi säljer.

Är någon kund missnöjd så ser vi alltid till att åtgärda det och få kunden nöjd igen! Går det inte så brukar dem få pengarna tillbaka, vi vill inte ha missnöjda kunder.

Skulle det mot förmodan vara något problem ändå, så är ni välkomna att kontakta mig så ska jag göra mitt bästa för att lösa det.

Tillväxtplaner
Eastpoint-gruppen har som mål att bli ett av de ledande företagen på Internetmarkandsföring i Europa. Så vi kommer med stor sannolikhet fortsätta köpa företag, ifall de passar in i vår företagskultur och kan tillföra något/några delar som kan förbättra för hela koncernen. Det krävs mer än ett ekonomiskt sinne ifall man skall "shoppa rätt företag" Koala. Vi går noga igenom alla tänkbara fördelar och potentiella nackdelar innan något nytt företag köps upp. Det krävs också en bred kunskap om var vi står idag, hur branschen fungerar och vart den är på väg för att lyckas med uppköpen, något som Eastpoint-gruppen verkligen har.

Till de personer som tycks klaga varje gång det skrivs något om Eastpoint: Tycker ni inte att det är intressant att läsa om så får ni väl läsa någon annan tråd istället? Hur orkar ni slösa Er tid. Varför inte göra något vettigt och läsa det ni tycker är spännande istället i så fall?
Maccke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat