Citat:
Originally posted by Thomsson@May 21 2007, 08:15
Hej Wn!
Jag har under några månaders tid försökt att få en utbetalning från Zanox där jag har några tusenlappar liggandes. Men jag förstår inte varför jag inte får någon utbetalning. Det står så här:
"Transactions overview
Om din förtjänst är större än det lägsta utbetalningsbeloppet som du själv har fastställt, frisläpps utbetalningen alltid i början av en månad i form av ett tillgodohavande. För att ett tillgodohavande ska kunna överföras måste det frisläppas.
För att göra det använder du länken ”Frisläppa” och spara frisläppningen av tillgodohavandet på följande sida.
Sedan kan du titta på tillgodohavandeuppgifterna från ”Visa” och på så sätt bland annat se vilket datum din överföring genomförs.
Här kan du även titta på äldre tillgodohavanden. Ett tillgodohavande med statusen ”Överföra utbetalning till nästkommande månad” frisläpptes inte i tid och accepterades därför inte och kommer att skapas på nytt med följande tillgodohavande."
Problemet är att jag inte har någon länk med "Frisläppa"? Jag har ställt in ett fungerande payment-konto för utbetalning och har en bra bit över minimumkravet.
Jag har självklart försökt att nå Zanox men inte fått något svar, så tänkte bara höra om någon här haft något liknande problem?
Ha de fint!
|
Hej Thomsson
Frisläppa-länken syns bara mellan den 1:a och den 9:e varje månad om ni har mer än 25€ bekräftat på ert konto. Du hittar länken i den lilla rutan på vänster sida där du ser din kontobehållning. När man väljer att frisläppa beloppet under denna period så görs utbetalningen den 30:e samma månad. Då alla utbetalningar sköts från vårt huvudkontor i Tyskland så krävs det förutom kontonummer även korrekt Bic och Iban.
Så om du frisläpper beloppet nästa gång du har tillgång till frisläppa-länken så kommer pengarna att betalas ut samma månad. Om du har några andra problem så tveka inte att höra av dig till oss antingen via mail eller telefon. Vi har telefonsupport dygnet runt så det verkar olyckligt att ni inte lyckats nå oss för detta. Det går även bra att skicka ett PM här på wn.se så återkommer jag så fort som möjligt.
Vänliga hälsningar,
Per
www.zanox.se
Mail: [email protected]
24h/7 affiliate support: 08-232721
Aktuella program SE: Naturpost, Caliber Media, Vattenfall, 112ink mfl.
Senaste internationella program: http://www.zanox.com/program_news/