Citat:
Ursprungligen postat av Gustav
Som seo-freak så måste jag säga att det verkar vara en väldigt kul domän att jobba med.
styling.se/bil-styling
styling.se/har-styling
styling.se/hund-styling
osv
eller så gör man en renodlad bildomän av den och kör:
styling.se/volvo
styling.se/bmw
styling.se/saab
osv
Vad tänkte du göra av domänen nu när du inte vill sälja Marcus?
|
För att utnyttja det fulla potentialet med domänen är tanken att utveckla den ganska brett i stil med vad den redan idag kan ge antydan till. Tanken är dock självklart att utnyttja de sökmotorpositioneringsfördelar som finns - ungefär som du gett exempel på.
Citat:
Originally posted by -Maccke@May 20 2007, 18:46
Citat:
Originally posted by -Gustav@May 20 2007, 18:31
Vad tänkte du göra av domänen nu när du inte vill sälja Marcus?
|
Tror han ska göra en hundstyling sida - styling.se/hund-styling
|
Nja, någon dedikerad styling-sida för hundar hade jag väl inte tänkt men en del om hundstyling kommer förmodligen också att beröras i slutändan.
Citat:
Ursprungligen postat av design.se
Ojdå, det kan man kalla inflation. priset på styling.se låg på 1500 € för några timmar sedan, men efter inlägg här på wn så ligger prislappen nu på 12 000 €...???
|
Du kanske borde läsa de efterföljande inläggen så du förstår sammanhanget lite bättre? Priset har aldrig legat på €1500 annat än varit ett symboliskt utropspris för att låta budgivarna sätta nivån som då alltså i hamnade på €10950 innan MissDomain gjorde om sitt system och
samtliga bud försvann för alla tidigare inlagda domäner. Som jag även skrev i mitt tidigare inlägg hade jag inte uppdaterat auktionen sedan dess men efter autosvars inlägg såg jag ingen anledning till att ha ett utropspris på lägre belopp än vad jag tidigare tackat nej till.