 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
|
Okej, vidareutveckling.
När det kommer 100+ mail per dag, och man har olika personer som tar han om windowskunder, linuxkunder, domäner, ekonomi o.s.v. och alla kanske inte läser av imap-boxen direkt, och allrahelst när kunder i 99% av fallen inte mailar till rätt adress så blev det att mail lades på mail, och det bara tryckte ner varandra.
Därför bytte vi mailsupport mot ett supportcenter, där varje person inom varje avdelning får sina ärenden på egen sida, windowstekniker slipper t.ex. se linuxärenden, suportcentret kan ta emot mail, om man t.ex. mailar till billing eller liknande.
Om man inte gör det landar det i en vanlig mailbox, det jag menade med tråkigt var att han inte fått en hänvisning till supportcentret då han antagligen inte mailat till en adress som är sammankopplad utan förmodligen bara svarat på aktiveringsmailet (vilket jag nu satt autoresponder på för att undvika fler liknande händelser).
|