jo, roger är vettig, jag är mycket familjär med hans resonemang då de flesta vettiga säger ungefär samma sak. Dock är dynamisk bredd inte intressant i sammanhanget, pga att de försvårar och ofta gör det rätt omöjligt att designa bra när mycket bilder är inblandade.
Men men... Men det projektet jag hade i åtanke när jag skapade tråden kräver fast bredd av många praktiska anledningar, och det går verkligen inte att ha dynamisk. Så jag tänkte bara höra lite om det fanns några färska åsikter, men det är samma gamla ältande.
Jag tror jag fortsätter på 770 tills vidare, men det vore skönt, även för de flesta besökarna att få utöka lite... Det kan tyvärr vara nästan omöjligt att ändra sen, det kan ha luriga konsekvenser. Hmm.. aja...
Det är skoj i alla fall med folk som delar med sig av sina åsikter, även om det blev lite mindre liv här än vad jag hade hoppats på. Man kanske får vänta ett par år till innan det är värt att glömma 800 för alltid. Det kommer ju alltid finnas folk som kör omaximerat, men det är tröttsamt att anpassa sig för mycket efter dem, eftersom de faktiskt har alla möjligheter de vill ha, men bara väljer bort dem pga personliga preferenser.
Men men...