|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Nov 2006
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Nov 2006
|
sådär, nu har jag gjort en del ändringar baserat på era åsikter... det heter inte längre "en_katt" etc. Det är nog sant att det är dumt så. Även om det skulle kunna öka pedagogiken så kanske någon får för sig att namnge på det sättet i sina xmlfiler - vilket vore dumt. Så det skulle vara att vi lärde ut en väldigt dum vana. Tack för att ni påpekade detta.
Texten berättar nu också att element kan ha värden och hur de fungerar. Jag adderade också att indentering är väldigt praktiskt - men att det inte har någon funktionell innebörd (vilket kan vara lätt att tro om ingen säger motsatsen). Dock är det kanske bra att folk tror att dokumentet går sönder om man inte indenderar rätt, det skulle ju göra världen till en vackrare plats.
Jag gjorde även 100 kg andra småfixar och jag förväntar mig inte att ni ska syna mina ändringar.
Dock är jag sugen på att dela dokumentet i två. Kanske inte två artiklar, jag vet inte hur man ska skära av det, men kanske två eller tre sidor. Dock har inte min artikelmotor stöd för olika sidor än... Kanske dags att börja slipa på en sådan. Jag tror att artiklar är tokmycket lättare att orka läsa om de är lite uppdelade sådär.
|