Det är ju just därför jag blir så arg, för att jag aldrig har haft en enda missnöjd kund! Åtminstone ingen som har hört av sig och klagat. Det har hänt att posten har schabblat, och då har kunderna fått full kompensation, fast det tydligt står i våra villkor att vi inte kan ansvara för postgången.
Jag är en sån som tänker med hjärtat, och det är därför jag blir så arg. För att jag aldrig skulle få för mig att göra så här själv.
Det är så svårt att vara diplomatisk och hjälpsam när allting bara är lögn... Hade det varit minsta lilla möjlighet att detta faktiskt varit en riktig kund skulle jag givetvis istället fått beklaga mm.
Det kan faktiskt vara en av de som konstant försöker göra falskbeställningar hos oss mot faktura, men får avslag. Några tjejer som är runt 20 försöker beställa för typ 6000kr, typ 3 Leatherman multiverktyg, alla dyra orreforsgrejer, mm. När jag erbjuder postförskott eller förskottsbetalning istället blir de arga och säger att de vill se sakerna innan de betalar så jag kan stryka ordern. Då gör jag det, och dagen efter kommer en ny...nästan likadan...och så fortsätter det...
Ingen av dessa heter dock Maria.