Visa ett inlägg
Oläst 2007-05-14, 11:38 #5
guran guran är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2004
guran guran är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2004
Efter att tidigare ha suttit och tittat på omdömen, t.ex. på Enior har jag konstaterat för min egen del att de är totalt värdelösa att ha som en värdemätning av ett företag.

Tez, jag tycker inte att du ska hetsa upp dig för mycket över detta. Sedan så skulle jag rekommendera dig att inte gå i svaromål mot det negativa omdömet. Bättre om du först ber om ursäkt om det har blivit något fel. Be sedan personen kontakta er för eventuell kompensation. Ange sedan din målsättning med snabba leveranser och en fungerande kundservice.

Eftersom du förmodligen inte kommer att bli kontaktad och "Maria" inte kommer skriva något mer kan du efter en tid vädja till "Maria" att höra av sig eftersom du ytterst gärna vill veta vad som har blivit fel så att du kan förbättra din kundservice och att du inte kan hitta någon order hos dig som stämmer in på "Maria".

Att attackera en kund är det värsta man kan göra hur det än sker. I en verksamhet kommer allt inte att ske 100% rätt. Även om du har som ambition att leverera samma dag eller när kunden vill, så kommer du att missa det någon eller några gånger. Det är inte hela världen utan frågan är vad du gör när du missar.
guran är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat