 |
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 1 519
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 1 519
|
När vi ändå är inne på att ge ris och ros. För det priset PRQ tar är dom helt fenomenala. Jag var kund fram till en vecka före raiden. Båda tummarna upp från mig med. Jag har också fått felsökning långt efter kontorstid utan att först be om det.
Ett problem är dock att dom verkar utgå från att det inte är så viktiga grejer man kör på maskinerna (eller så var det bara jag som gav ett oseriöst intryck med mitt dåvarande hembygge fullsmockad av fuldisk). Om jag skulle bli kund på nytt skulle jag påpeka att det faktiskt ligger affärskritiska pryttlar i maskinerna och att jag gärna betalar extra för att minimera nertiden, eller åtminstonde för att få klara besked kring när/var/i värsta fall etc. Då tror jag en del grejer hade flytit på smidigare.
//En jobbig ex-kund som ofta cold-swap:ade diskar
|