Citat:
Originally posted by koala@May 13 2007, 20:29
.....jämfört med trådskaparen, som förstår att har man inget att säga så håller man tyst. (Med undantag för den här tråden.) .......
|
Hmmm.... eller så håller man tyst fram till att man vill få feedback på sina projekt.
Och till corgrath;
Att jämför detta med handikappade personer i samhället är ju bara löjligt.
Du kan skriva när du vill och för att uppnå dina mål och få feedbak på dina projekt väljer du att komma upp till dina inlägg genom att lägga in onödliga inlägg på din egen tråd och det tycker du det är ok?
Vad har mina inlägg bidragit med? Ja, vem vet. Vissa förmodligen inget, vissa har hjälp folk. Dessutom har jag hjälpt folk om de bett mig om hjälp och jag har kunnat. Jag har även bett om hjälp vid stort antal tillfällen, men inte har jag åberopat min rätt att skapa trådar för att jag har läst trådar här på forumet. Dessutom vem är du att ifrågesätta min integritet på forumet? Det finns säkerligen många här som skulle kunna göra det, som är medlemmar man ser upp till för deras insatser här, men tyvärr det är inte du.....
I slutändan så finns regler på detta forum. Du valde att de inte berör dig. Ja, jag tycker det är fel av dig.