Visa ett inlägg
Oläst 2007-05-13, 20:48 #25
corgrath corgrath är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Dec 2005
corgrath corgrath är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Dec 2005
Jag är ledsen om jag har upprört vissa medlemmar, vilket var inte meningen. Jag valde denna strategin för att 1) påpeka hur dumt det är 2) få min kvota upp.

Jag blev medlem 2005. Det var kanske fel, men jag antog efter att ha tillbringat en del på forumet att jag skulle få automatisk skrivrätt då jag behöver själv feedback efter att ha varit medlem så länge.

Men till min förvåningen, läste jag att jag måste uppfylla en inläggskvota för att skriva ett inlägg (paradox i sig självt). Det är sjukt löjligt dumt hur det är implementerat.

Administratörerna kanske "bestraffar" mig på något sätt, men då tycker jag faktiskt att de går på en "power-trip" och bestraffar mig för att de "kan" och bryr sig egentligen inte om sina användare.

Frågan är snarare, vilket sätt tror ni drar tills sig mest uppmärksamhet på den ologiska idiotin. Skicka ett mail till en administratör? Jag tror personen skulle bara göra ett "ful hack" istället för att egentligen korrigera problemet. Om jag ska vara ärlig, tror jag - efter denna tråd - kommer regeln fortfarande inte ändras.

Jag orkar inte med denna tråd längre, tanken var inte att reta folk utan dra till sig uppmärksamhet. Då och då behövs sånt. Jag lämnar tråden, ha det bra!
corgrath är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat