Visa ett inlägg
Oläst 2007-05-12, 15:28 #7
Kristofers avatar
Kristofer Kristofer är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Mar 2004
Kristofer Kristofer är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Kristofers avatar

Reg.datum: Mar 2004
Tycker också att ni ska ta bort serif-fonten och ha något mjukare istället. Den är tungläst, mycket tungläst.

Sedan tycker jag att man i allmänhet inte ska ha mer info på förstasidan än vad som syns utan att man behöver scrolla. (Mina egna websiter lider tyvärr av samma problem) Skippa all text, skriv istället artiklar som ni länkar till från förstasidan och få bort brödtexten från startsidan, precis som du själv sagt i ett inlägg här ovanför.

Innehållsmässigt känns det mest som massa prat, jag hittar inte det jag är intresserad av fort och letar mig vidare någon annanstanns. Det jag pratar om är att jag vill snabbt veta vad skillnaderna mellan era paket (liten, mellan, stor), vad beträffar innehåll samt pris. Vill ni förklara massa begrepp, ha guider till vad man bör välja, ha då det separat så jag som vet vad jag vill ha enkelt kan få ett grepp om vilket paket jag bör sikta in mig på och vad det kan tänkas kosta.

Jag har hyffsat hög upplösning men trots det är er toplogo / övre meny väldigt stor. Täcker nästan halva skärmen i höjdled. Kör jag i 1024x768 som en del tyvärr fortfarande gör så blir det nästan inget kvar alls. Väldigt opraktiskt då folk inte gillar att behöva scrolla mer än nödvändigt.

Tycker att designen i sig är snygg men kanske inte så säljande. Personligen fördrar jag ljusare och mjukare sidor som enkelt förmedlar det jag är ute efter (dvs pris och info om produkt), när jag ska köpa något.

Blev mycket negativt och tyvärr är det lättare att kritisera det negativa än att ge positiv kritik. Trots allt jag sagt tycker jag faktiskt siten ser bra ut men tyvärr känns den inte speciellt säljande.
Kristofer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat