Tack koala!
mm det där med för mycket text är ett ganska vanligt problem för oss. Vi tycker om att få mycket sagt och vi båda som driver firman skriver mycket rent allmänt. Det är en konst att fatta sig kort och ändå få bra saker sagt, det är något vi satsar på att utvecklas mycket på.
Vi har skurit bort en hel del text också faktiskt. Mycket har lämnat den ordinarie hemsidan och har blivit artiklar. Det bidrog till ett bra lyft. Men vi kanske ska skära bort mycker mer.
Ett knep är ju alltid att separera texterna till flera olika sidor... Det kan man ju alltid jobba mer med.
Det där med att du läser rubrikerna bara är ganska avsiktligt från vår sida, även om man kan diskutera om det är smart eller inte.

Det är ingen som så att säga uppmuntrar till att du ska läsa under rubriker som inte intresserar dig, dock om du skummar igenom alla rubriker så har du ändå fått en inblick av vad som finns att läsa.
Förtydligande
Språk - jag vill att denna ska betygsättas i hur vi kommunicerar. Får man förtroende för oss? Pratar vi så att man förstår?
EDIT för att kommentera ditt andra inlägg..
Det är klart att vi kan ta bort tre sidor som säger vad vi kan göra - men man vill ju presentera lite förslag så att folk veta vad de kan få. Man kan ju ersätta hela siten med att säga "vi kan göra vad som helst - ring oss" - men det känns ju inte riktigt som att man försöker få något sålt. Är det inte praktiskt med att ge exempel på webbsidor i olika prisklasser?
Jag är lite trött nu så jag ska inte käfta, det är svårt att få perspektiv på en såhär kort stund.

Tack för din tid iaf.