Flitig postare
|
|
Reg.datum: Dec 2004
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Dec 2004
|
Servern står nerpackad på kontoret och åker iväg på måndag. Den hade åkt iväg idag om det inte vore för att elsystemet kraschat i bilen (suck...). Anledningen till att det dröjde är främst, precis som jag sagt till dig i mail, att jag väntade på att få något att packa den i. Jag håller absolut med om att det dröjde lite väl länge - anledningen till det är att det skickas iväg kanske 2-3 burkar om året och således saknas rutiner osv för det, i kombination med hög arbetsbelastning. Känns även olustigt att packa ner andras dyra prylar i annat än en tillverkares originalkartong.
Vill minnas att det var lite oklarheter kring adressen osv som fördröjde det någon dag också.
Så nej, ingen här har gått och dött eller något sådant dumt. (För det scenariot finns det för övrigt backupplan och beredskap...)
Varför du inte fått tag på någon är dock en stor gåta för mig. Får väl kolla att mailservern/klienten inte blivit akut allergisk mot dig eller dylikt
Ber om ursäkt för besväret iaf.
PS. Mailar kollinumret när den är skickad. Annars tar det en dag extra innan man får avin eftersom företagspaket inte körs ut till privatpersoner.
|