Visa ett inlägg
Oläst 2007-05-11, 01:01 #12
php-konsulten.se php-konsulten.se är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
php-konsulten.se php-konsulten.se är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
Hej på er

Tänkte skriva ett kort svar eftersom ni varit inne på min eftersatta hemsida. Det stämmer bra att sidan endast fungerar i en upplösning på 1024 x 768 och jag håller med om att det är kasst. Tyvärr så, för min hemsida, prioriterar jag de kunder jag har och har därför inte brytt mig nämnvärt och inte heller haft tid att ta hand om problemen på min hemsida. Hoppas kunna göra detta under sommaren, när uppdragen brukar gå på halvfart.
Som sagt, kritiken av min hemsida är befogad. Däremot är inte kritiken befogad på andra punkter, så som att jag skulle vara en duktig säljare som "prakar" på folk kassa hemsidor. För det första kommer, i alla fall det senaste året, 100% av mina kunder via referenser, vilket gör att jag inte behöver "praka" på någon hemsidor, utan har jobb så det räcker och blir över.
Dessutom är det så, och det tror jag att ni alla tycker, att det är kunden som ska vara nöjd, inte andra s k webbutvecklare. Under de 5 år jag haft eget har jag hittills inte haft någon kund som varit missnöjd, tvärtom har jag fortsatt samarbetet med alla de kunder som jag velat fortsätta samarbetet med.
Visst, det finns sidor som jag gjort som jag inte är direkt stolt över, de flesta av äldre modell, men jag tar alltid hänsyn till det kunden vill ha och lyssnar på vad de har för förslag. Därför blir kunden nöjd i slutändan. Det kan vara värt att tänka på.

Tack för mig

Mikael Öhman
Webbprofessorn
php-konsulten.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat