Vad kan jag göra åt saken? Jag har kontaktat Space2U, de säger att de inte kan göra någonting eftersom sidan inte ligger hos dem. Jag har också ringt ComHems tekniska support - och de verkar knappt veta vad en traceroute är... Damen jag pratade med sa till mig att jag skulle ringa när jag var hemma för att de lättare skulle kunna felsöka :-(
Någon som har något annat tips på vad jag kan göra? Här är en till traceroute:
Mac:~ swan$ traceroute
www.tiger.se
traceroute to saturnus.wpsyd.com (194.23.215.200), 64 hops max, 40 byte packets
1 192.168.1.1 (192.168.1.1) 1.548 ms 1.085 ms 1.068 ms
2 nas-doc-2-bundle50.comhem.se (83.250.0.1) 7.063 ms 6.100 ms 5.843 ms
3 83.255.251.50 (83.255.251.50) 21.875 ms 15.932 ms 16.433 ms
4 nap-pr-r-01-to-nap-bb-r-01.comhem.se ( 83.255.252.194) 23.507 ms 14.489 ms 18.636 ms
5 netnod-ix-ge-a-sth-4470.skanova.net (195.245.240.111) 7.776 ms 7.552 ms 8.354 ms
6 hy-c5-link.se.telia.net (81.228.75.146) 20.072 ms 10.826 ms 13.444 ms
7 oes-b-c1-link.se.telia.net (81.228.73.246) 16.205 ms 19.382 ms 18.753 ms
8 * * *
9 * * *
10 * * *
11 * * *
12 * * *
13 * * *
14 * * *
15 * * *
16 * * *
17 * * *
18 * * *
19 * * *
20 * * *
21 * * *
22 * * *
23 * * *
24 * * *
25 * * *
26 * * *
27 * * *
28 * * *
29 * * *
30 * * *
31 * * *
32 * * *
33 * * *
34 * * *
35 * * *
36 * * *
37 * * *
38 * * *