Har också blivit uppringd av dem. Dock minns jag inte så skarpt att jag fått deras papper, jag tillhör väl den andel företagare som kastar allt som inte ser ut som fakturor i papperskorgen

. Som tur gäller det inte alla..
Idén är ju toppen och skarvar verkligen det som just är svårt för mindre företagare när de ska nå andra mindre företagare. Det ser inte ut att finnas anledning å misstro deras verksamhet. Men som flera inlägg nedan redan har konstaterat, är företaget bara budbärare av en tjänst.
De här är inte försäljare eller någon grafisk byrå. Iallafall inte som säljaren presenterade det, däremot att det sitter folk som utformar utskicken profesionellt -- Men det berör väl främst deras egen presentation och kuvert. Om du som beställare skickar dem en inscannad kopia av din företagspresentation gjord i Word, ja då är det vad som skickas iväg..
Det är du som driver din verksamhet som är säljaren av din produkt. Råkar det komma en presentation från 2-4 andra företag med samma utbud i samma paket till ett företag, då gäller det att ha putsat på sitt säljbrev så det är just det kunden behåller. Och när är företagandet så bra att man bara kan rulla tummarna och få in ordrar??

.
Så har man ett väloljat säljbrev handlar det om 7100kr plus moms i Deras kostnader, där urval av företag, utskrifter samt rutiner för utskick ingår i priset. - alternativt skaffar man egna adresslistor, eget porto och utskrifter samt hanteringen att skicka breven.