Citat:
Originally posted by nukem@May 3 2007, 00:03
Ska bli intressant att få se när du är så kräsen =) kommer själv behöva en senare så jag forskar så mycket jag kan.
Har varit inne på några av dom du nämnt =) men man ska kanske tänka om
|
Hehe... "kräsen"? Ja, kanske. Men den där branschen är faktisk helt sjuk, tycker jag. Ingen betalningsförmedlare motsvarar ens hälften av de grundläggande krav som (och hundratusentals andra) har. Det är liksom alltid på deras villkor, och i brist på alternativ måste man till slut acceptera. När nu Google har börjat pilla i sånt här också, så kommer dom säkert snart att presentera en lösning som folk kommer att gilla, vilket inte är svårt eftersom konkurrenterna ännu inte fattat hur folk vill ha det. Då kommer Googles ambition att äga världen ett litet steg närmare....
Jag är bara en sån där grinig jäkel som inte bara lägger mig raklång och accepterar att betala massor för nåt som är skräp, så du ska kanske inte lita på mitt gnäll. Det blir väl till slut att jag också får krypa till korset ändå. Men jag tröstar mig i alla fall litegrann med att det är såna som jag som bråkar och krånglar som tvingar företagen att till slut - förhoppningsvis - erbjuda bättre service till rimliga priser.
<suck... />