Visa ett inlägg
Oläst 2007-05-02, 10:35 #8
WebboTs avatar
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2006
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
WebboTs avatar

Reg.datum: Dec 2006
Citat:
Hur ser det ut med signups på nyhetsbrev från sverige då? Och andra aktiviteter där svenskar gör saker på din site?
Vi har haft c:a 6000 signups på vårat nyhetsbrev och efter en snabb koll nu så kunde jag bara hitta 2st Svenskar.
Inte en enda Svensk har ställt en fråga via vårt frågeformulär. 15-20 frågor kommer in via formuläret varje dag.
Citat:
Personligen så tycker jag att det bara var kreditkort som var en intressant betalform av de alternativ du listade. Paypal skulle kunna gå iofs.
Vilka andra betalningformer skulle du erbjuda om du satt i USA?
Ärligt talat tror jag du får svårt att hitta en enda USA shop som erbjuder så många betalningformer som vi gör.

Citat:
Kanske är det säljflödet på siten som inte passar svenskar?
Varför just Svenskar?

Citat:
Vad har ni för svenska konkurrenter?
Inga.

Citat:
Jag tror inte bara att det är betalformen som avgör.
Inte jag heller, men vad är det?

...nu är det inte speciellt viktigt om det kommer in några ordrar från Sverige eller inte, jag tycker bara att det vore intressant att komma underfund med varför Svenskar har så svårt att använda kreditkort och handla från USA? Vi har sen vi startade, skickat paket till ett 30-tal länder, men inte Sverige....konstigt är det i alla fall för vi har trots allt 2000-4000 unika besökare från Sverige varje månad.
WebboT är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat