Visa ett inlägg
Oläst 2003-07-06, 19:47 #4
Pekay
Guest

Pekay
Guest

Citat:
Originally posted by KimTorvanger+Jul 6 2003, 03:56 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (KimTorvanger @ Jul 6 2003, 03:56 PM)
Citat:
Originally posted by -Pekay@Jul 6 2003, 03:34 PM
<!--QuoteBegin--KimTorvanger
Citat:
@Jul 6 2003, 03:23 PM
Hej!

Jag har haft den idén ett tag nu om att starta en porrsida där man med SMS betalar sin medlemsavgift. Det blir ju mindre risker för besökaren då han/hon slipper betala faktura eller något liknande. Kunden kommer då tycka att det är säkrare och smidigare.

Skulle inte det kunna va en bra verksamhet?? *

man får bara ta ut 30 kr per SMS som max, och då kanske du får 10 kr så det är inte speciellt hållbart
dessutom så bör du söka till liktänkande, www.gofuckyourself.com är ett forum du bör hänga på
Nej, dom är inte mina liktänkande där. Gillar seriösa forum. [/b][/quote]
Okej.
Om du ska starta en porrsajt detta är vad du behöver:

1. en bra domän vilket är svårt inom den branschen, till och med lolitaafwaefkpewapf.com är tagen
2. pengar, kostar att köpa in bildgallerin m.m.
3. betalningsplattformer, din ide om SMS betalning är bra om det är t.ex. för att se ett videoklipp men inte för att betala hela avgiften, för att en liten del utav hela summan får du
4. vill du gå ut offentligt med att du äger en porrsajt? det skulle iaf inte jag så försök hitta ett sätt att va anonym på....heh
5. vet inte vad de andra tycker, men det är inga diskussioner som jag tycker ska va här

lycka till
  Svara med citatSvara med citat