Ämne: hojen.nu
Visa ett inlägg
Oläst 2007-04-29, 22:31 #9
Pewas avatar
Pewa Pewa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2007
Pewa Pewa är inte uppkopplad
Medlem
Pewas avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Originally posted by Indigo@Apr 29 2007, 18:48
Nu är jag helt ointresserad av hojar och allt som har med dem att göra, men försökte ändå tänka som en besökare i din målgrupp.

Just nu ligger 90% av fokus på nyheter om hojar. Kommer besökarna för att läsa nyheterna? Vill du bygga upp ett levande community tror jag du ska fokusera mer på "hojgalleriet". Låt folk visa sina hojar, rösta på snyggaste, etc etc... dagens bild på en läcker hoj? Jag säger inte att du ska plocka bort nyheterna helt, men om du som nu vill satsa 90% på nyheter så borde du nog ta mer inspiration från tidningar på nätet... kolla hur de ser ut och härma, annars lyft fram annat än bara nyheter.
Förstår vad du menar.. tanken med så mycket fokus på nyheterna är att hålla sidan levande. När forumet är startgroparna och användarna rätt få känns det extra viktigt att lägga upp nyheter kontinuerligt för att besökarna ska komma tillbaka.

Det där med galleriet är en bra idé, ska kolla mer på det! Lägga upp dagens hoj etc. på framsidan, kanske gör att folk blir mer delaktiga. Antar att det är samma för många sajter, har en del besökare men få som reggar sig och ännu färre som skriver i forumet.
Pewa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat