Visa ett inlägg
Oläst 2004-05-26, 04:16 #15
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik Larsson
Citat:
Ursprungligen postat av marcuss
att priserna för domänerna är högre än genomsnittet *ju ganska förståeligt iomed att de också har ökade kostnader i form av ev. inköp av registren och just marknadsföringen (utskicken).
Jag satt i två dagar under Kristihimmelsfärdshelgen och surfade runt på nästan alla ombuds hemsidor (totalt 301 stycken) för att just bilda mig en uppfattning om vilka prisintervall som är vanligast förekommande, räkna ut genomsnittspriset för registrering av en .se-domän m.m.

Eftersom det är min subjektiva egen finansierade undersökning och jag själv registrerar .se-domäner som ombud så kanske det inte är av intresse eller av nytta för forumet (då undersökningens trovärdighet kan ifrågasättas)? I den sammanställning som jag gjort nämns inga namn på olika ombud så det blir inget peka finger eller skitsnack utan i så fall endast siffror.
jodå, jag är intresserad av den iaf. man kan ju alltid väga in under vilka förutsättningar den är utförd på, till den grad det är nödvändigt
vill du inte skriva ut något här så kan du gärna skicka ett PM till mig.