Visa ett inlägg
Oläst 2007-04-24, 12:08 #28
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Zn4rk: Klart det finns värre exmepl på rippar, inte det jag säger, och nej jag klagar inte på dig heller... hoppas du förstår skillnaden på att call you out och på att uppmärksamma fallet? Självklart ser jag att du kollat på flera sidor, det gjorde jag ju också när jag tänkte ut mitt, men det vara bara för konceptet och där ska väl bikt ha all cred för dem var väl först om jag inte minns fel?

Har även hämtat inspiration från tjuvlyssnat som är en skitbra sida med mycket roliga citat, men själva designen var jag faktiskt ensam om, fanns inte en enda sajt som hade snabbinlägg, eller det sättet att lägga in kategorier, välja avdelningar, ja i princip hela den där klossen på högersidan är min rakt av (vad jag vet) och det är ju väl mest den som även gör att din sida är väldigt lik

Captain Thailand: Åter igen, ville ju inte racka ner på någon, men klart jag tackar för komplimangen

Grafiska plagiat har jag varit med om rätt många gånger, text har jag lyckligtvis sluppit, kanske nån enstaka artikel som är publicerat på nått amerikanskt forum och så men inga hela sidor, där tycker jag dock det är väldigt stort övertramp, det är ju inte direkt som man låtit sig inspireras om man copy-pastar text så det hoppas jag att jag slipper ^^
Frost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat