Visa ett inlägg
Oläst 2007-04-20, 10:10 #13
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar

Reg.datum: Jul 2004
Men hur kan Google få in adresser utan www om det inte finns någon referens till en så ? Nu menar jag inte indexsidan. Alla interna länkar pekar mot www likaså externa, Google kan väl inte själv helt plötsligt ta bort www, eller är det nåt som ni vet som inte jag vet ?

Likaså, det finns inte många siter på nätet som körmed en 301 redirect eller på annat sätt skickar över alla till www om dom skulle råka gå in utan www, se bara på det här forumet :P

Ni som sökmotoroptimerar, använder ni 301 redirect ? Och är det så att man annars bestraffas om man inte gör det och får sin site räknad som dublicate comtent, alltså kommer så gått som alla ster på nätet att råka ut för det.

Jag tycker att det här kan inte stämma, men nu är jag inte sökmotoroptimerare och därför behöver jag vet det inför kommande jobb för jag har för många kunder för att jag ska sätta mig och lägga in det hos alla nu.

Men om det är så att man måste göra så så får jag väl sätta mig och göra det i så fall, alla Internetbutikerna jag har byggt har likadant att www alltid läggs till annat än indexsidan på sina interna länkar.
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat