Visa ett inlägg
Oläst 2007-04-17, 10:30 #147
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Originally posted by Marcus@Apr 14 2007, 16:04
För mig är erat system helt oanvändbart för att söka bland de program man är registrerad till eftersom jag får svaret "The generated report data size is 1 MB and is too big to be shown as normal. If you want you can download the result from here." Som hänvisar till en rapport komprimerad med .zip.

Detta trots att jag valt bort samtliga program där jag inte är godkänd, valt ut endast de allra mest nödvändiga kolumnerna med information etc.
Hur tänker ni egentligen? Ska man ladda ner zip-filen, packa upp den och klicka sig vidare därifrån? Användarvänlighet, vad är det?
Vi har uppmärksammat detta problem och arbetar med en långsiktig lösning. Problemet uppstår för de publishers som har väldigt många samarbeten. Givetvis är situationen mycket olycklig, men i de flesta fall går det bra att använda vår söksida istället. Välj "Status: Godkänd" så bör du få upp liknande resultat som under "Mina program".

För många kan det även problemet lösa sig genom att begränsa urvalet. Välj exempelvis bara en av dina registrerade siter eller exkludera samarbeten som inte är aktiva (Status: Godkänd). Du kan även välja "Visa endast programnamn" för att ytterligare korta ner resultatlistan.

Hoppas dessa tips hjälper dig tillsvidare!
TradeDoubler är inte uppkopplad