Visa ett inlägg
Oläst 2007-04-15, 22:55 #14
sjukast_info sjukast_info är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2007
sjukast_info sjukast_info är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Originally posted by guran@Apr 15 2007, 21:46
Om det finns 2.500 st medlemmar innebär det att med 160 kr per medlem bidrar de med 400.000 kr. Det anser jag inte vara mycket pengar att klämma ur medlemmarna för en sida av denna sort.
Sedan, famisch, så lär den eller de som eventuellt skulle vara intresserade skriva ett inlägg om det utan de skulle skicka ett PM till dig. Och de inlägg som har kommit i denna tråd är något du får stå ut med. Jag har själv lite svårt att fårstå att det postas inlägg i tråden när de som gör det inte är intresserade av att överta verskamheten.
Jag har kunnat konstatera att en hel del vettiga person som tidigare skrev på WN med bra råd och upplysningar inte längre skriver några inlägg på WN. Förmodligen har de tröttnat på den negativa attityd som WN tycks smittas av mer och mer.

Nu lånar jag tråden lite. Det du säger är helt korrekt. WN har bara blivit en plats för negativa individer att hugga på de som försöker göra något kreativt, jag tror det många gånger bottnar i ren avundsjuka eftersom de flesta inte lyckas tjäna några pengar på sina hemsidor som de lägger ner mängder med tid på.

famisch önskar jag lycka till och jag tror nog att rätt person med kontakter inom porrvärlden mycket väl kan tänka sig att betala 400k för den uppmärksamhet sajten faktiskt har fått, sånt är inte billigt.

Tack o hej.
sjukast_info är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat