Visa ett inlägg
Oläst 2007-04-13, 23:36 #33
Wackerberg Wackerberg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
Wackerberg Wackerberg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av alltinggratis
Citat:
Ursprungligen postat av Alper
...Hon fick inte tillbaks ett skit av Nordea förutom att hon tydligen varit grovt oaktsam...Hur folk lyckas knäcka lösenordet på ett jätte säkert bankkort (som de säger) är nog den bästa frågan..
jobbigt värre *
Ännu ett tecken på att Nordea är den "bästa" banken.
Instämmer helt och hålet. Maken till kass bank får man leta efter.

Inte nog med det någons mor blev utsatt för, de klarar inte av att kommunicera med äldre. De ger direkt dåliga råd och försöker verkligen sälja sina tjänster(läs få äldre att köpa dåliga fonder). Det är extremt dåligt. Att lura folk som inte vet bättre eller har allt i skallen.

Personligen tycker jag inte heller om deras internetbank, rent utsagt jobbig och det fick man bekräftat i senaste Internetrorld där de bl.a. skriver "Vi blir snart trötta i pekfingret och det fantasilösa gränssnittet kan få den mest hängivna surfaren att tappa lusten". Till sist ytterligare ett skäl till att Nordea är en kass bank: För ett år sedan skulle jag ta ut pengar från ett konto jag haft sen jag var barn, men icke, det gick inte, efter andra besökte klarna det visst, det fanns en bankbok till kontot.

Sen erbjuder de ju gratis Visa-kort ett år, eller gjorde iaf. Det var trevligt. Fast det verkar ju inte vara så bra ^^ (om man nu blir av med kortet)
Wackerberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat