|
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Feb 2007
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Feb 2007
|
Leksaker är inte porr. Porr visualiserar själva den sexuella akten, antingen i film eller fotoform. Litteratur (utan bilder då) är kanske lite flytande, men oftast kallas det väl erotisk litteratur, eller?
Nu handlar den här tråden inte om åsikter visserligen, men på ett sätt tycker jag det är bra att bankerna försvårar för de krafter som ofta ligger bakom porrindustrin. Visst finns det dom som gillar att medverka, men då kan dom väl göra det gratis isåfall. Bara att filma sig och lägga ut på nätet om man vill att folk ska se. Däremot borde bankerna kunna ha lite urskiljning, och tillåta försäljning av prylar. Det är jättelöjligt att de inte kan göra det. Och mest anmärkningsvärt är ju att vissa får inlösenavtal och andra inte.
Är väl bara att vänta på att banken ska dra in vårt inlösenavtal då, pga de "Love Cuffs" vi har bland våra "Romantiska presenter". Det är ju bondage och enligt deras kategorisering porr då. Fånigt. Undrar vad de tycker om massageolja...eller kroppsmålningschoklad...?
Edit: Står tyvärr i mitt avtal med företaget jag jobbar för att jag inte får sälja andra saker än deras så länge jag jobbar för dem. Men jag börjar tröttna lite på den dåliga provisionen, vet ju vad sakerna kostar i inköpspris och vet ju alltså då vad de själva tjänar... Som tur är verkar jag vara en ganska duktig säljare. :P självberöm...
|