Ämne: inlösenavtal
Visa ett inlägg
Oläst 2007-04-13, 16:18 #5
vahlberg vahlberg är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
vahlberg vahlberg är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Originally posted by Tez@Apr 12 2007, 14:58
Inget tips, tyvärr. Men lite funderingar i frågan. Är det själva leksakerna som stör bankerna, eller är det filmerna? Skulle det gå om butiken bara hade leksaker och inte sålde porr? Isåfall tycker jag att de har en mer befogad poäng med det, men annars är det lite konstigt, då borde man ju inte få köpa gurkor och bananer med visa heller...

Var och varannan tjej har ju leksaker vid det här laget, jag extraknäcker själv lite med homeparty och damerna på Konsum tycker nog jag är lite märklig som varje vecka hämtar ut ett paket i flyttlådestorlek med innehållet specificerat som "erotikprodukter". De måste verkligen tro att jag är storförbrukare, haha!

Tillbaka till min fråga - finns det någon erotikbutik som bara har leksaker och inte film?
Det är nog inte filmerna utan att jag "kan" lägga in filmer, dvs. om jag inte skulle ha några, innan vi började med film fick vi också avslag av banken.

Vad är porr? Leksaker eller filmer? Vart går gränsen?! Bankerna har ingen utan drar alla renodlade butiker på nätet samma gräns. Fast jag har sett en del nätbutiker som har lyckats att få inlösen, undrar hur som har gjort!?

Om det finns någon butik med enbart leksaker, svar ja!

Kul jobb med partyförsäljning, hör av dig om du vill ha mer jobb.

MVH/H
vahlberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat