Har större delen av portföljen mer eller mindre under evaluation 1-2 år för att utvärdera trafiken och vill kunna städa i den vid ett tillfälle om året (förslagsvis 1 månad innan alla expirear).. de riktiga premiumdomänerna förnyas 10 år i taget och ägs mer långsiktigt så där är det inga problem.. orsaken att jag inte vill/kan förnya portföljen flera år framöver är helt enkelt att det är en större mängd domäner och kostnaden blir därmed märkbar ganska snabbt även om det bara kostar en femtiolapp per domän/år.
Finns det andra än godaddy eller är det dit man måste vända sig för att lösa "problemet"?
Edit: kers, orsaken är egentligen ordning och reda, rent rutinmässig, administrativt (förnya alla som man ska behålla vid ett tillfälle om året) i kombination med att inte wastea pengar på onödigt långa renewals. Jag är medveten om att jag kan förnya allt idag men får då effekten av det sistnämnda eftersom domänernas regdatum är spridda över hela året. Man slipper dessutom fundera på när "den där domänen" expirear och om man ska förnya den osv.. lite sinnesro också alltså