Nykomling
|
|
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 5
|
|
Nykomling
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 5
|
Med x antal kunder så får man alltid räkna med att det alltid är någon procent som är av typen "jag vägrar förstå och tänker inte lyssna på dig" ...lär man sig hantera dom utan att världen rasar ihop så har man kommit långt. Jag har drivit webbhotell sedan 1995 (nja, drivit/jobbat på företag som driver det) och måste nog säga att supportnivån har varit konstant hela tiden men precis som myapp skriver så kommer man långt med bra skrivna instruktioner och kanske ett sätt som kunderna själva kan lista ut mer om tjänsten.
Om man ser till att tid = pengar så inser man snart att support till ett par hundra kunder inte är någon liten eller billig uppgift. Tänkvärt...
sedan är jag av den fast uppfattningen att webbhotell != mail, men det är väl bara jag. Att bedriva mailtjänster kräver grymt mycket mer support
|