Citat:
Originally posted by Jacob@May 18 2004, 16:10
Kan det möjligtvis vara globat.com?
Jag misstänker tyvärr att dina sida kommer att vara nere titt som tätt om du använder Globat. Dåliga priser kan man ju däremot inte beskylla dem för att ha.
Gillar texten på förstasidan som automatiskt ändras varje dag: "Limited Time! Offer Expires: May 18, 2004"
|
:P Jorå, det är Globat, ville inte göra reklam bara B) Men jag har inte haft driftsstörningar av allvarligare sort eller längre tid, tvärtom - kolla deras B2 serverrum (Kanske är fakebilder, men det ser ut som de kan tillverka kärnvapen där).
Awarden som bästa host 2004 sitter som kletad på framsidan och du har rätt - nu blir det väl summer sale special he, he.
Nej, skämt åsido - det är en för------t bra host!
En sak till som jag hittat är Live Support från Boldchat som är gratis för en operatör - och faktum är att det är ett dragplåster. Människan är bekväm o orkar inte läsa en massa "Hur gör man" för att komma igång, enklare att trycka nappen o be om hjälp
Ett stort plus är att i den betalade varianten kan man se IP på alla besökare i realtid o invitera dem till ett chat eller bara kolla läget.
Än en gång, från Laxås mörka skogar,
Over and out Yoki