Citat:
Ursprungligen postat av Seattlegrunge
Citat:
Ursprungligen postat av DistansData
Eftersom du tydligen kan värdera siter, vad skulle bloggsite.se kunna vara värt ?
1000 bloggsiter reggade, ungefär 500 unika besökare per dag utan marknadsföring, inkomst 1000 -1500 per månad utan försök till att sälja annonser, ok en gång här inne  Vilket kanske gav några månaders annons eller inte, vad vet jag.
Försök till att marknadsföra siten kommer snart och då kommer förhoppningsvis även fler besökare och fler bloggare.
Edit: Siten reggades 2005-05-26 och körde igång lite sakta samma sommar, tror det är viktigt att veta.
|
Märkligt... bloggsite.se och www.bloggsite.se pekar på två olika sajter! Dessutom skulle jag inte ge en spänn för www.bloggsite.se eftersom dess footer placeras nästan högst upp till höger om själva sajten i Firefox 
|
Ok synd att det sänkte hela siten då

Jag ska se över det, en ny version av siten är på gång så då ska även designen funka i firefox.
Det finns en redirect som jag tydligen även måste få in bloggsite.se på.
Programvaran jag använder är lite knepig för det är ju inte indexsidan man kommer till egentligen utan en annan sida på siten och därför en redirect i .htaccess
Nu lämnar jag tråden så att trådskaparen får tillbaka den. Over and out.