Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Citat:
Originally posted by -pelrik@Mar 23 2007, 14:16
Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Hur många trådar om samma sak blir det på ett år tro?
|
Sorry, sitter på jobbet och har inte tid att leta igenom forumet, du får gärna länka till de trådar som redan finns då
P
|
Har du provat att söka på copyright eller upphovsrätt?
Generellt så har jag svårt att förstå folk som inte ens orkar lägga ned 5 minuter på att söka svaret på en enkel fråga utan hellre skickar upp en ny tråd. Det är slött, dumt och förb* irriterande. Att skylla på att man inte har tid är nästan ännu dummare för det förutsätter att din tid är mer dyrbar än alla andras.
Ett enkelt och bra svar har du fått av digiArt.
|
Hejsan Westman!
Jag kan börja med att säga att min erfarenhet av internet-forum troligtvis är mycket mindre än din och säkert många andras här inne. Därför var det svårt för mig att veta vilka ämnen som är populära. Okej, det var en smula impulsivt att posta ett sådant hära ämne bara för att jag kom på frågan när jag hade ont om tid. Du har fått mig att ta det lite lugnare och för det ska du ha tack!
Men jag förstår inte varför personer som du måste bli så sura i era inlägg bara för att man inte är like "vaken".
Och så har jag en fråga; händer det aldrig att du postar något utan att först ha sökt igenom forumet efter det?
Mvh Peter