Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-31, 11:50 #6
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
hej igen!

ja jag ska ta å spana lite på dom länkar ni postar, mycket intressant ämne tycker jag som bloggare.

sen angående det Captain Thailand tar upp så ser jag mer på det såhär:

personer som bloggar om saker som deras sajts inriktning inte innehåller, dessa kommer väl att förlora sina besökare ganska omgående eftersom att det kommer mest största sannolikhet att enbart ses som reklam.. Men säg tex att man har en site om media teknik och nätet.. då anser jag att det inte alls vore skadligt att lite då och då recensera ett webbverktyg, nått mediaprogram, nån ny apparat, ett operativ eller så.

allt handlar ju om hur girig man är, men kan man hålla det i balans med sina vanliga blogginlägg, och göra sina reklam inlägg på ett sånt sätt att det inte blir för vasst i ögat för besökare så tror jag att det här verkligen kan vara nånting bra.
Men visst vissa kommer att sälja ut sig totalt och bara recensera produkter =) men då kan det ju vara ett tips att starta en blogg om recensioner

Det jag gillar med det här är ju funktionen att sortera på PR, det ger ju verkligen möjligheten att få reklam på exakt rätt ställe.. för en sida med väldigt hög PR kommer ju inte att blogga om kassettbandspelare om deras inriktning är php programmering osv.
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat