Citat:
Originally posted by Indigo@Mar 28 2007, 23:51
All respekt för Susanne är borta. Det kvittar egentligen vad som utlämnats i mailkonversationen, då hennes beteende inte är försvarbart i något fall. Översittarmanér i kombination med lögner slår aldrig fel.
I mailen skriver hon att hon kan "IT.marknaden" och vet hur den fungerar, medan hon här i tråden skriver motsatsen. Rakt igenom oseriös, oärlig, har mail-spammat, hotat, och i största allmänhet förnedrat sig.
Påminner lite om en trettonåring som tror att det är fritt fram att leka tuff bara för att man sitter bakom en skärm och tangentbord. Internetomogen helt enkelt.
|
Tydligen har du inte läst all mailkonversation vi har haft, jag börjar undra om det verkligen inte har varit M.R i alla mail med tanke på all uppståndelse det har varit och inget ont om honom han har varit så snäll i alla mail enligt en del här inne..
Jag ska sätta mig och detaljstudera vad han har skrivits och sedan jämföra med mina mail så ska vi se om det stämmer.
OBS!! Jag har inte sagt att det inte stämmer (ännu) men vill titta om han har uteslutit något och fortfarande ber jag om ursäkt men all denna uppståndelse måste jag nu detaljstudera allt och printa ut alla mail så jag verkligen ser om det endast är jag som har varit en idiot eller om vi båda har varit det.
Låter det Ok?