Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-28, 22:10 #91
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Mar 2007
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Johan H
Citat:
Ursprungligen postat av grazzy
Jag tycker det är rätt, det är för mkt skummisar i branschen just nu. Johan och Robertsson kanske inte verkar så schysst här men om vi accepterar det Susanne har sysslat med så är det ett indirekt godkännande av den typen av verksamhet.

Glöm inte vad hennes ursprungliga affärside är/var: att lura folk på värdelösa domännamn.

Personligen är jag förbannat trött på att personer som Susanne, synd, dwmedia förpestar livet för oss här på wn, både på forumet och utanför. Om nån tar det på sig att jävlas med lite med dem så tycker jag inte det är dåligt, tvärtom; bra.
Grazzy, susanne har faktiskt bett om ursäkt!
Hon gjorde det till och med innan jag posta mailen!
Kan vi inte alla bara komma överens och hälsa
susanne välkommen till WN?

Skoj att du är medlem här på WN Susanne!
Ser fram emot att läsa dina åsikter och tankar
kring domäner här på WN!

Ursäkta mig för allt jag gjort mot dig,
det är jag som är banditen här!

Not.
Hej

Jag vill verkligen tacka Er alla för det stöd Ni har givit mig med att skriva ut det här på forumet, det betyder väldigt mycket för mig, tack ännu en gång.

Det har aldrig handlat om att lura någon på "skitdomäner" jag har sagt att det är av okunnighet jag har handlat upp dom och sen agerat efter det som jag nu har lärt mig av Er.

Som jag skrev dom är värda -0kr, jag är medveten om det nu och skrattar själv och skakar på huvudet och undrar hur dum får jag bli :lol:

Sen vill jag åxå säga att M.R har uteslutet väldigt mycket i vår mailkonversation men orkar inte lägga ner mer energi på detta nu, det finns viktigare saker för mig nu att lägga energi på, som att tex lära mig mer om domäner :lol:

Men vill givetvis att mailkonversation tas bort

Tackar ännu en gång till för Er som har givit mig Ert stöd
Tusse är inte uppkopplad