Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-28, 15:27 #7
Indigo Indigo är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Indigo Indigo är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Krav på bolag är nog bra att ha.

Den "känsla" jag fick när jag läste igenom annonsen var att du/ni inte har någon riktig koll på vad det är ni behöver för att genomföra projektet. Det är osäkert om du söker en person som fixar allt, eller två personer som delar på uppgifterna (ex grafik och kodknackande). Två personer kostar trots allt dubbelt så mycket som en person.

Att bygga ett community som står startklart två månader efter första kodraden skrivits känns också aningen ambitiöst då det inte lämnar speciellt mycket utrymme för felsökning etc. Just med tanke på att ni har denna tidsram som krav skulle jag rekommendera en etablerad studio som har, i större grad än en enkel frilansare, sitt goda rykte att tänka på.

Ta inte illa upp, det är inte menat som en förolämpning, men det känns som ytterligare ett sånt där "drömmar"-projekt. Har varit på ett och annat sådant möte där uppdragsgivaren i princip vill ta över världen med sin "unika idé".

Vore dock intressant med mer information om projektet. "More is more" kan ju inte annat än väcka nyfikenheten till liv
Indigo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat