Köpte mig en HTC P3300 för två veckor sedan, har dock bara använt den i drygt en timma.. Säljes för att jag inte är bekväm med hur den fungerar eller dess OS. Gick från en SE P900 och har nu gett upp smartphones så det blir en billig mobil i framtiden tills nått roligare erbjuds
Detta är alltså premium paketet som jag har, till detta paket så finns det en hel del godis, såsom 512 minneskort, extern gpsantenn och mobilhållare samt laddare till bil och vägg givetvis.
Den är köpt i butik i göteborg och alla kvitton finns givetvis, telefonen är ej operatörslåst.
Pris: 6000kr eller hbj, frakten kan jag stå för om det blir snabb affär
Nypris (tyvärr över 7000kr....)
För att slippa svara på PM om varför jag säljer den så är det för att jag inte är rätt person för denna mobil, jag hade inte nån mening med GPS modulen då jag nu är på g att sälja min bil, inte heller kom jag överens med gränssnittet men det är väl mer en smaksak, jag gav det bara en timma som sagt eftersom jag inte ville använda den i onödan. Anledningen att jag säljer och inte bara byter är också simpel..om än väldigt tråkig..
Jag får inte byta den eftersom jag packat upp den och satt på den..
Om någon är intresserad så hör gärna av er, lägger ut den på blocket senare om ingen visat intresse här