Hmm är det kanske på så vis att jag har fel alltså?
Jag börjar öppna mig för att det kan vara så... hih
Men alltså, okej, jag har fotopapper som exempel, jag vet inte vad man ska ha till visitkort - men jag vet att det går att få blanka och fina utskrifter på sånt, därför tror jag att man kan få blanka fina utskrifter för visitkort på bra papper också.
Superstoffe... Jag vet inte vad du tror att jag ska göra för visitkort, men jag ska inte ha halvtransparenta kort där texten är nedstamsad och att vi fyller i med lack...
Om jag tittar på min visitkortssamling så är de allra flesta vita, något styva papper med svart text och nå färgad logotyp. Absolut inget som ett tryckeri skulle göra märkbart bättre.
Avancerade visitkort i fotokvalitet däremot. Jag har ett visitkort för en spelutvecklare där hela kortet är gjort i photoshop och det finns inte en ofärgad prick... Ja, där är jag öppen för att du har rätt, där kanske inte min skrivare gör susen.
MEN - jag är tror fortfarande att en "bra fotoskrivare" idag klarar av det, även om det tar tid och kanske inte blir så lönsamt i längden (men lönsamhet är ett annat argument, som du inte använde dig av).
Att visitkorten inte kan vara ett ansikte utåt är i alla fall skapligt överdrivet. Om en kund hade beställt det coolaste visitkortet i sverige så skulle vi absolut lämna iväg det till folk som kan det där på riktigt.
Tack för era svar!