Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-28, 10:00 #10
EmilIsbergs avatar
EmilIsberg EmilIsberg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2007
EmilIsberg EmilIsberg är inte uppkopplad
Medlem
EmilIsbergs avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Osiris
Loopia har slarvat bort mina fakturor vid flera tillfällen och då har det gällt webbplatser som är av stor vikt att behandlande vårdpersonal kommer åt när de uppdaterar sig huruvida labprovet de har framför sig innehåller AIDS eller inte.

Oj, det där borde du verkligen skicka in till [email protected] om. Fakturor borde inte slarvas bort eftersom det är ett helautomatiserat system som sköter det.
Är det något problem med det automatiserade systemet vill vi ha reda på det för att se till att problemet hittas och löses omgående.

Nu är jag rätt säker på att just dina fakturor har hittats och lösts, men kan du ändå skicka in ett meddelande till [email protected] med Attention: Emil (eller något liknande så att jag får se meddelandet) så kan jag kontrollera att problemet som orsakade att fakturorna försvann är helt och hållet löst.

Citat:
Originally posted by -Osiris@Mar 27 2007, 00:19
Dessutom har de misslyckats fatalt med att splitta ett konto och bestämde sig för att överlåta alla domäner till den nya ägaren som bara skulle ta över en domän.
Där har vi en av otydligheterna i rutinerna som vi har idag som vi jobbar på att få bort. Om man har ett konto med flera domännamn behöver man först separera den domänen man vill överlåta innan överlåtelsen genomförs. Vi ber om ursäkt för att du drabbades av det.

Citat:
Ursprungligen postat av Osiris
Men vad gör väl det när de är trevliga i telefon :)
Tackar, men även om vi är trevliga och kompetenta i telefon skall systemen fungera som det är tänkt. Det är alltså mycket viktigt att man felrapporterar allt man upptäcker.
EmilIsberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat