Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-28, 07:41 #2
BorisB BorisB är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2007
BorisB BorisB är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Originally posted by SuperiaClothing@Mar 28 2007, 07:17
http://www.webmasternetwork.se/f17t20118.html

Jag trodde jag skrev en ganska bra och tydligt annons som skulle väcka intresse. Den har nu legat uppe ett tag och jag har noll sökande... Är det så gott om jobb i den här branschen..!? Ingen har ens frågat om mer information..!

Vad är felet med min annons? Varför söker ingen jobbet? För höga krav? Någon info som saknas?

Lite råd och tips skulle inte sitta helt fel...!

Även, vilka andra siter än WN finns det att söka frilansare på?
Tycker inte att det är något fel med jobberbjudandet förutom denna punk som får mig att tappa interesset;

"Vad vi ska betala för summa för detta jobb måste du tala om och motivera för oss. Vi betalar givetvis olika beroende på vem du är och vad du gjort tidigare."

Om jag har ett seriöst företag så vill inte jag sitta och motivera varför ni ska betala mig samt att jag inte vill bli hanterad efter "vem jag är" utan för vad jag kommer att leverera till er.

Ni sätter ett krav på vad som skall levereras och innom vilken tid och derefter kommer man överens om en timm lön eller lön för hela projektet. Levererar man inte det man skulle, får man inte betalt - gör man det, så betalar ni en rimlig timmlön/projekt lön.

Det är bara på den punkten jag hakade mig upp. Utöver det så var det välbeskrivet (i stora drag) vad soma skall göras.

PS Jag har inte sovit i natt så min förklaring kan vara lite luddig
BorisB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat