Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-27, 07:19 #47
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Mar 2007
Tusse Tusse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Citat:
Originally posted by -Tusse@Mar 26 2007, 10:46
Citat:
Originally posted by -Westman@Mar 26 2007, 10:34
Öh, vilande företag men har reggat en massa domäner och testat av marknaden? Låter i mina öron som om företaget inte är vilande. Aja, det var väl egentligen skitsamma för min del - skatteverket kanske har andra åsikter.

Alla mina domäner är reggade privat på mig

Citerar:
Citat:
erhållit mail från Rosemagruppen
Ok, antingen har du gjort fel i utskicket eller så är inte företaget vilande med andra ord?
Citat:
Originally posted by -Westman@Mar 26 2007, 15:37
Citat:
Originally posted by -Tusse@Mar 26 2007, 10:46
Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Öh, vilande företag men har reggat en massa domäner och testat av marknaden? Låter i mina öron som om företaget inte är vilande. Aja, det var väl egentligen skitsamma för min del - skatteverket kanske har andra åsikter.
Alla mina domäner är reggade privat på mig
Citerar:
Citat:
erhållit mail från Rosemagruppen
Ok, antingen har du gjort fel i utskicket eller så är inte företaget vilande med andra ord?
Men snälla du domänerna är INTE reggade i rosemagruppen utan på mig personligen, i efterhand med facit i handen så var det mycket dumt av mig att skriva det namnet men det är vilande och har inte använts på ca15år det i annat än i vissa mail, en del skriver jag endast mitt namn.
Anledningen att jag skrev det var att jag endast skulle göra en "test" som jag skrev.
Sussi

Jag ska själv ringa till Skatteverket och berätta precis som jag har skrivit här, men jag har inte gjort några transaktioner med det namnet och har heller inte sålt något
Sussi
Tusse är inte uppkopplad