Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-26, 23:06 #44
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Sussane, du får JÄTTEGÄRNA lägga upp mailen här så jag får en möjlighet att försvara mig. Jag har bett innan att du mailar dom till mig innan men du vägrar så hur ska jag kunna försvara mig om jag inte skrivit mailen, inte sett eller läst dom. Mitt första mail till dig var efter att du mailade och frågade om du hamnat hos Mikael Robertsson och jag svarar JA. Därefter har jag skickat 4-5 mail till dig där jag försöker förklara för dig att det finns 100-tals Mikael Robertsson i Sverige. Innan dess har jag ALDRIG någonsin mailat dig. Publicera dessa mail som du anklagar mig för NU så jag får möjlighet att försvara mig. Eller be om ursäkt för att du anklagat mig oskyldigt. Att påstå att jag skrivit nått utan att komma med bevis är lågt. Sajterna www.sex power.se och www.sex power.dk har jag för övrigt ALDRIG hört talas om och än mindre besökt.

EDIT. Jag har läst ditt inlägg igen och förstår inte riktigt men det verkar handla om bud på några porrsajter eller porradresser. Jag kan berätta att min domänportfölj inte innehåller en enda *sex* adress och jag har aldrig visat intresse för denna typ av domäner, som sagt, du förväxlar mig med någon.
robertsson är inte uppkopplad