 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 58
|
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 58
|
Jag jobbar själv som telefonförsäljare och på vårt jobb så har vi en dialer som vi alla säljare ansluter oss till. Vi sitter vid varsin dator med ett webui med små adminrättigheter över dialern.
Nästa gång någon ringer som ni inte vill/orkar prata med. Be de lägga er i "Bortfall" då dessa nummer raderas permanent. Eller annars säg bara att ni är NIX-kunder.
Om det är så trådskaparen säger att telefonförsäljaren ringde efter 5min, så måste ringaren lagt in "en manuell callback på 5min".
De flesta telemarketers använder samma program osv. Och jag kan garantera dig att det inte är något strul hos dem. Utan bara ren jävlighet. Antingen utav själva säljaren eller utav "coacherna".
Skulle de upprepas att du blir uppringd efter du bett om att bli bortfall så skulle jag omedelbart kräva att prata med en chef till ringaren då de dom gjort då är olagligt.
/Tack for ordet
|