Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-23, 08:51 #25
Storens avatar
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Storens avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Originally posted by melin@Mar 23 2007, 08:01
Klein, vet inte vad men nåt i ditt inlägg stör mig lite.. vet inte om det är attityden, men något är det..
Vad gäller unix kontra windows så ser jag det som en självklarhet att mitt webhotell erbjuder mig båda tjänsterna..
Att köra på linux är klart billigare än windows.. och det är också en anledning till att lågprishotellen går runt.. dom rullar på gratis mjukvara.
Sen är det några ord jag vill ha förklarade: sukkiga, scripkiddies
Sen vad har arbetslöshet med att göra om man har 100 eller 1000 kunder? Sen vet vi ju inte om damen kommer orsaka negativa effekter på det här landet, hon har aldrig suttit i den där stolen förut. Jag märker att du inte är så glad i henne.. fast det är klart, de vi har nu är väl bättre.. som kör med svart arbetskraft och underbetalda barnflickor
Ja, det är nog bara attityden du har svårt för eftersom ditt inlägg i sig bara var motsägelser till vad som skrevs i Kleins inlägg... Helt ifrån ämnet!

Det är helt upp till var och en att ta vilka priser man vill, likaså får man dra på sig vilka kostnader man vill. Sitter man som advokat med en timlön på 1000sek/h så kan man inte förvänta sig att konkurrera med domänadministration.

Vilka kostnader man än har så är det viktigt att man har täckning för dessa och klarar man inte det via endast domänadministrering, så år man utöka portföljen med kompletterande tjänster/produkter.

En del i konkurrenskraftigheten är just att se över sina kostnader och arbetssätt..
Storen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat