Medlem
|
|
Reg.datum: Feb 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2006
|
Hur har du mage och säga att jag inte jobbar för marknadsföring när jag varit i kontakt med i princip var enda båttidning, båthemsida och båthandlare i branchen?! Jag har t o m. varit ute och satt upp lappar. Jag skulle aldrig skriva i det här forumet om det inte vore så att jag inte gjort precis allt jag känner att jag kan göra innan jag skriver och inte ser någon annan utväg än hjälp och tips från andra erfarana. Jag har inte heller sagt att det är något dåligt förslag. Jag måste väl herregud få ifrågasätta förslagen utan att attackeras?? Jag är inte så bekant med bloggar och vet inte hur jag ska hitta detdär bloggmänniskorna heller.
Jag är säkert ingen bra marknadsförare. Jag bygger hemsidor. Men jag har inte råd med att anställa folk så jag försöker göra så gott jag kan själv med hjälp från diverse forum. Jag tar lärdom av precis allt som skrivs här. Som sagt så kan jag besvara ditt påstående om mina marknadsföringskunskaper om att det stämmer det du tror. Men det stämmer INTE att jag på nått sätt är lat och inte försöker.. Jag kan dock ändå förstå att ni tycker det lät lite "latiskt" att säga att det verkar jobbigt med kuvert och frimärken. Jag ska inte gå in mer på den saken. Jag kan säga att jag tagit åt mig idén (har fått det tipset på andra forum också) och ska se om det går att fixa och se över hur mycket jag tjänar på det. Sålänge får ni gärna komma med nya förslag! Och säg gärna vart man kommer åt dedär bloggarna. Förstår mig inte på grejjen med bloggar, hur det kan blivit så stort överhuvudtaget (argumentera inte det sista tack, vill hålla mig till trådens ämne)
|