Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-22, 09:20 #18
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Originally posted by grazzy@Mar 22 2007, 00:29
En sida som din måste bygga kritisk massa, det är inte alls säkert att en besökare gör nånting på den första gången han / hon besöker. Det kanske kräver ett par återbesök innan en annons läggs upp. Det mesta av blockets trafik är ju folk som fönstershoppar.

Jag tror jag har sagt det förrut i nån av dina tidigare trådar, men a) lägg in annonser själv från andra media B) skapa kontakter via båttidningar, anslagstavlor och andra media som har med båtar att göra.

För att din sida skall lyckas är receptet hårt och dedikerat arbete. Det är inte direkt en nisch utan konkurrens du har bestämt dig för...
Jag har som jag också sagt tidigare varit i kontakt med nästan alla sveriges båttidgningar, båthemsidor och andra båthandlare, det är definitivt INTE lätt att få hjälp via dem.

Jag förstår inte riktigt vad du menar med att lägga in annonser från andra media. Menar du att jag ska ta båtannonser frå t ex. blocket och lägga in på min sida? Kan man göra så riskfritt? rent juridiskt

Jag VET att min hemsida jämfört med konkurrenternas är i särklass bättre så det är det inte frågan om, min har definitivt potential. Allt det handlar om nu är att få folk att veta om sidan.
Pettolajnen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat