|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Nov 2005
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Nov 2005
|
tja, Sibirisk katt föder jag själv upp och kan rekommendera.
De tåls av en del allergiker. Annars har du rexar (lockiga katter) eller Sphynxar (nakenkatter), de är hyfsat allergivänliga.
Tja du får nog bli ruggigt imponerad då, för det är ett riktigt hemmabygge, sådana där som börjar bli sällsynta i webshopsbranschen. Designen är dock ett samarbete mellan mig och en duktig Dalmas som jag hittade här på forumet. Jag specade lite funktionellt vad jag ville ha med, och hur det skulle se ut i stora drag och känslan jag vile förmedla och han fångade näst intill perfekt vad jag ville ha.
Jag ska ta mig en funderare över allt ni sagt så får vi se vad som görs om till nästa shop och vad som behålls. En del av era synpunkter jobbade jag redan på innan till nästa version av SweCat, så de var jag redan medveten om, och annat har jag nu fått upp ögonen för.
Jag får ockå passa på att tacka för all feedback jag fått.
Det är värdefullt med andra synpunkter än ens egna för man blir lätt hemmablind.
Naturligtvis mottages fler synpunkter tacksamt och jag lägger säkert ut den nya shoppen till granskning också när den är klar.
|